Od noční můry uběhlo už několik dní a zdá se, že se vše vrátilo do normálu, až na neznámou značku, která na vašem těle přetrvává. Jednoho dne začne zcela bez příčiny pálit a ucítíte jakési magické pouto, jako by vás k sobě něco volalo. Tomuto volání můžete odolávat, ale každou hodinou, každým dnem bude silnější a silnější. Nakonec tímto poutem budete přeci jen nuceni jít hledat tvora, který je propojen se značkou na vašem těle.
Oheň - říše ohnivého Asmodiana není pro nikoho procházkou růžovým sadem. Velké množství agresivních bestií vás rozhodně nenechá jen tak projít
Vítr - Ferael se již několik měsíců snaží vzdušného fénixe ulovit a zotročit pro sebe. Bohužel se k němu dostali první
Elektřina - na cestě pouští se dostanete do písečné bouře, která již připravila o život nejednoho démona
Země - hledání vás zavede do hlubokého lesa v Atreii, kam většinou žádní lidé, ani jiné bytosti nechodí. Tento les působí spíše jako jakési přírodní bludiště a rozhodně není jednoduché se zde vyznat
Voda - pouto vás zavede k jezeru u Atreii, přesněji tedy do samotného jezera. Čím hlouběji jste, tím je větší šance, že narazíte na nějakou bestii. Musíte najít podvodní jeskyni, která na vaší cestě bude jediným místem, kde je vzduch
Slunce - vaše pátrání vás povede do samotného nebe, tedy spíše do jeho okrajových částí, které již nejsou obydlené a místní bestie zcela zešílely a podlehly temnotě. A rozhodně vás na svém území uvidí nerady
Měsíc - značka a pouto je aktivní pouze v noci, zavede vás do lesů okolo Atreii, kde ucítíte přítomnost tvora, který vás sleduje. Jen tak snadno se však neukáže, nechá vás bloudit lesy, ale rozhodně své hledání nevzdávejte... Možná ho zkuste svými slovy přesvědčit, aby se ukázal
Temnota - Temný Asmodian vám rozhodně nic neulehčí. Vybere si místo, na které je opravdu těžké dostat, místo plné přírodních nástrah a nebezpečí. Možná se i on sám rozhodne vám cestu ztížit. A boji se rozhodně nevyhnete
??? - pouto vás nikam nevolá, je to, jako by jste cítili něčí přítomnost hned vedle vás, nebo spíše všude okolo. Tohoto tvora nebude těžké najít, spíše donutit, aby se ukázal. Rozhodně to však neudělá nikde, kde bude komukoli na očích
Boj - Asmodian sice sídlí přímo v Atreii, ale svému vybranému se neukáže jen tak snadno. Zahlédneš postavu zahalenou v plášti na střeše budovy, která rázem zmizí. Dokážeš s ním držet krok?
Vítr - Ferael se již několik měsíců snaží vzdušného fénixe ulovit a zotročit pro sebe. Bohužel se k němu dostali první
Elektřina - na cestě pouští se dostanete do písečné bouře, která již připravila o život nejednoho démona
Země - hledání vás zavede do hlubokého lesa v Atreii, kam většinou žádní lidé, ani jiné bytosti nechodí. Tento les působí spíše jako jakési přírodní bludiště a rozhodně není jednoduché se zde vyznat
Voda - pouto vás zavede k jezeru u Atreii, přesněji tedy do samotného jezera. Čím hlouběji jste, tím je větší šance, že narazíte na nějakou bestii. Musíte najít podvodní jeskyni, která na vaší cestě bude jediným místem, kde je vzduch
Slunce - vaše pátrání vás povede do samotného nebe, tedy spíše do jeho okrajových částí, které již nejsou obydlené a místní bestie zcela zešílely a podlehly temnotě. A rozhodně vás na svém území uvidí nerady
Měsíc - značka a pouto je aktivní pouze v noci, zavede vás do lesů okolo Atreii, kde ucítíte přítomnost tvora, který vás sleduje. Jen tak snadno se však neukáže, nechá vás bloudit lesy, ale rozhodně své hledání nevzdávejte... Možná ho zkuste svými slovy přesvědčit, aby se ukázal
Temnota - Temný Asmodian vám rozhodně nic neulehčí. Vybere si místo, na které je opravdu těžké dostat, místo plné přírodních nástrah a nebezpečí. Možná se i on sám rozhodne vám cestu ztížit. A boji se rozhodně nevyhnete
??? - pouto vás nikam nevolá, je to, jako by jste cítili něčí přítomnost hned vedle vás, nebo spíše všude okolo. Tohoto tvora nebude těžké najít, spíše donutit, aby se ukázal. Rozhodně to však neudělá nikde, kde bude komukoli na očích
Boj - Asmodian sice sídlí přímo v Atreii, ale svému vybranému se neukáže jen tak snadno. Zahlédneš postavu zahalenou v plášti na střeše budovy, která rázem zmizí. Dokážeš s ním držet krok?
V tomto úkolu by jste s vaším Asmodianem neměli ještě mluvit, ukončete příběh v momentě, kdy daného Asmodiana uvidíte. (Až na vzdušného, toho musíte zachránit) Můžete přidat jeho popis z pohledu vaší postavy a co si o tomto tvorovi myslí, nebo to můžete nechat na další úkol.
Naposledy upravil Admin dne 26/7/2018, 13:34, celkově upraveno 1 krát